Johannisholm, Zweden - Reisverslagen van Lieze Dortland - WaarBenJij.nu Johannisholm, Zweden - Reisverslagen van Lieze Dortland - WaarBenJij.nu

Johannisholm, Zweden

Voor mijn studie 'Sport- en bewegingseducatie' zal ik voor een semester vertrekken naar Johannisholm, Zweden.

Voor iedereen die het leuk vindt om te volgen waar ik mee bezig ben, zal ik proberen hier af en toe een stukje op te plaatsen.

De mensen die mij wat beter kennen, zullen weten dat dit er af en toe, heel soms, misschien toch wat vaak, bij in zal schieten, maar des ondanks zal ik mijn best doen jullie een beetje op de hoogte te houden!

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2016

Staying until Febuari

09 Juni 2016

Halverwege..

16 Mei 2016

My first group

06 Mei 2016

Ready for the summer?!

17 April 2016

I'm Ready
Lieze

Actief sinds 28 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1993

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 14 Augustus 2016

Johannisholm, Zweden

Landen bezocht: