Nog twee weken.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lieze Dortland - WaarBenJij.nu Nog twee weken.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lieze Dortland - WaarBenJij.nu

Nog twee weken..

Door: Lieze

Blijf op de hoogte en volg Lieze

31 Maart 2016 | Nederland, Nederland

In tussen heb ik al weer bijna twee maanden vakantie en ben ik nog druk bezig met van alles en nog wat (sporten, feestjes, werken, dagjes uit, avondje naar de bioscoop & uit eten, etc.). Echt genieten! Geen tentamens en overal spontaan tijd voor hebben, heerlijk!

De komende twee weken ga ik nog volop genieten van alle gezelligheid om mij heen en de (naderde) weekendjes weg. Toch begint mijn stage steeds dichter bij te komen. Met twee weken pak ik het vliegtuig naar Stockholm om vanuit daar nog z'n vier uur, met de trein, naar het Noorden te rijden. En ondanks dat ik er zelf nog het minst mee bezig ben, vinden vooral de mensen om mij heen het spannend (en verdiend de Bever miljoenen aan mij).

De vragen die de afgelopen tijd vaak voorbij kwamen waren met name 'Hoe kom je hier zo bij?', 'Waar ga je dan precies naar toe?' & 'Mora? Van mmmmmmmmm van Mora?'.

Ik ga dus naar Johannisholm, op z'n half uur rijden van Mora, Zweden. En ja, de opmerking 'Mmmmmmmmm van Mora', is in tussen een van de meest gemaakte nadat ik verteld heb waar in naar toe ga.

Ik ga hier aan de slag binnen een bedrijfje die allerlei verschillende avontuurlijk en actieve activiteiten aanbiedt. Zelf ben ik hier, bijna 10 jaar geleden, op vakantie geweest en heb er een heerlijke tijd gehad (zie foto).
Dus toen ik met spoed op zoek was naar een stage plek (lees; de deadline was verstreken voor een buitenland stage & ik had nog twee dagen om een binnenland stage te regelen..) heb ik deze mensen eens benaderd.
Van het een kwam het ander en na een hele hoop papier werk, e-mailen, bellen en doorzettingsvermogen (de deadlines waren in middels echt verstreken), heb ik het voor elkaar gekregen dat ik toch nog naar het buitenland mocht gaan, de aanhouder wint! Dus hopelijk maak ik dezelfde foto met een paar weken weer.

  • 31 Maart 2016 - 20:07

    Maryse:

    Leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieze

Actief sinds 28 Maart 2016
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 1997

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 14 Augustus 2016

Johannisholm, Zweden

Landen bezocht: