Staying until Febuari - Reisverslag uit Johannisholm, Zweden van Lieze Dortland - WaarBenJij.nu Staying until Febuari - Reisverslag uit Johannisholm, Zweden van Lieze Dortland - WaarBenJij.nu

Staying until Febuari

Door: Lieze

Blijf op de hoogte en volg Lieze

21 Juni 2016 | Zweden, Johannisholm

Jipppieee, jaaaaa, jeeeeejjj!!!!
Ik mag blijven tot februari 2017 en dat betekend dat ik de gehele winter ga mee maken hier #HAPPYYY

Ik was al even bezig met het regelen hiervan, want nadat ze mij een tijdje terug al een baan hadden aangeboden, kwam er niet veel later ter sprake dat ik opzoek was naar een bedrijf voor mijn laatste stage. En van het een kwam het ander en een paar dagen later kreeg ik ook het aanbod hier te blijven voor mijn laatste stage.

Duidelijk, ik blijf dus tot februari om mijn scriptie te schrijven. Daarbij zal ik een deel van de week stage lopen en een deel onderzoek gaan doen voor het bedrijf.
Treur niet, ik kom tussendoor 10 dagen naar Nederland, dus jullie hoeven me helemaal niet zo heel lang meer te missen.

Het gaat hier goed, het is gezellig en we hebben veel mooie dagen gehad. Het leven blijft relaxt hier en ik geniet er volop van!
Vanaf donderdag gaat dat relaxte leven waarschijnlijk wel veranderen. Non-stop zullen er groepen gedraaid worden tot het einde van de zomer (1 september). Als ik geluk heb zit er zelfs nog een tripje naar Noorwegen tussen.

Ik zal nog wat foto's toevoegen van de afgelopen tijd, want heb met een van de andere stagiaires een hoop leuke dingen gedaan en veel mooie foto's (te veel!). Morgen heb ik sinds een tijd weer een vrije dag en dat betekend dat we er weer een dagje op uit gaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieze

Actief sinds 28 Maart 2016
Verslag gelezen: 609
Totaal aantal bezoekers 1992

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 14 Augustus 2016

Johannisholm, Zweden

Landen bezocht: